نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک اخذ جواز طلافروشی

الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
اخذ جواز تاسیس
برای راه اندازی و تاسیس یک واحد صنعتی بایستی جواز تاسیس را اخذ نمایید ,برای اخذ جواز تاسیس باید به
وزارت صنایع و معدن مراجعه شود , به عبارتی دیگر قبل از تاسیس واحد تولیدی,صنعتی باید برای اخذ جواز تاسیس اقدام نمایید.برای اخذ جواز تاسیس باید شرایطی را دارا باشید تا بتوانید جواز تاسیس را اخذ نمایید.
اشخاص حقیقی و حقوقی برای احداث واحدهای صنعتی  باید اقدام به اخذ جواز تاسیس نمایند از همین رو در اولین مرحله باید شرایط اخذ جواز تاسی
طبق قوانین صنفی به شخصی که براساس آیین نامه اجرایی و ضوابطی که مختص به صدور پروانه کسب است، اقدام به اخذ جواز کسب در یکی از دسته های تحت پوشش اتحادیه می کند، فرد صنفی گفته می شود.
در اتحادیه صنفی طلا و جواهر برای رسته های شغلی به شرح زیر جواز کسب صادر می گردد:
خورده فروشی طلا و جواهرات
خرده فروشی انواع ساعت
 تعمیر و آبکاری زیورآلات
بنکداری عینک و عمده فروشی شیشه و قاب عینک
 طلاسازی از جمله ساخت انگشتر و گردنبند و النگو
تعمیر و فروش نقره
عتیقه
تمدید جواز تاسیس
در مقالات قبلی در خصوص جواز تاسیس، ضرورت اخذ آن و مزایایی که این مجوز برای دارنده ایجاب می کند مطالبی نوشته شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد تمدید جواز تاسیس صحبت کنیم. همان گونه که می دانید جواز تاسیس نوعی موافقت نامه اصولی است که برای مدت زمان یک سال معتبر می باشد. اما اگر بعد از گذشت یک سال هنوز مراحل احداث واحد صنعتی به سرانجام نرسیده باشد صاحبان سرمایه باید جواز تاسیس خود را تمدید نمایند. البته تمدید شدن آن منوط به
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
جواز تاسیس چیست؟
جواز تاسیس به دو صورت صادر می شود:
 
برای سرمایه گذاری و تولید کالاها و بهره مندی از تسهیلات
بانکی و سرمایه گذاری دولت و همچنین سرمایه گذاری خارج مانند ورود ماشین آلات نیز نیازمند
اخذ جواز تاسیس میباشد
 
مزایای اخذ جواز تاسیس
واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به همراه وام بدون
مزایای اخذ جواز تاسیس بیشمار هستند و میتوانید با اخذ جواز
در حوزه ی کاری خود سالها فعالیت کنید و موفقیت ها را برای خود رقم بزنید هر کار و
هدف بزرگ در ابت
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
اخذ جواز تاسیس گلخانه
اخذ جواز تاسیس گلخانه در موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر به انجام
میرسد
برای اخذ مجوز ها میتوانید مراحل را به موسسه تکسفیر سپرده و
پس از تهیه ی مدارک لازم به اهداف تجاری و ثبتی خود دست یابید.
متقاضیان اخذ جواز تأسیس گلخانه باید پس از تهیه ی مدارک به
مدیریت جهادکشاورزی ارائه نمایند.
۱- سند
مالکیت به صورت رسمی و یا قولنامه ای
۲- پروانه
بهره برداری از چاه یا مدارکی که نشان دهنده آب از رودخانه, قنات, چشمه, کانال
برای زمین ارئه شده
اخذ جواز تاسیس کارخانه
تحقق امر تولید در صنعت کسب و کار برای شروع کسب و کار
نیازمند اخذ جواز تاسیس کارخانه می باشد.این جواز در واقع موافقت نامه اصولی است که
با آن میتوانید کارخانه ی خود را راه اندازی و تاسیس نمایید.
ادامه مطلب
ثبت برند
ثبت برند ، علامت علامت حساس تر شد ، بیشتر از قبل نیاز به ثبت نشان تجاری کسب و کار ها حس می شود ، سود جویانی که آماده اند تا سریع و یک شبه کسب و کار شما را به همراه خود ببرند ، گویی این نام و نشان ابتدا به نام ایشان بوده است
پس بهتر است دست به کار شوید و ثبت برند کسب و کار خود را با یک موسسه حقوقی که جواب گوی شما باشد و منصف باشد ، پیدا کنید
ثبت علامت
ثبت آرکا بهترین کارشناسان حقوقی را دارد و مدیر عامل آن وکیل پایه یک دادگستری می باشد ، با بر
مراحل اخذ جواز  تاسیس کارخانه
برای اخذ جواز تاسیس کارخانه باید برای ثبت نام اخذ جواز
اقدام کنید و نام کاربری و رمز عبور برای شما ارائه شود.پس از آن به سامانه سازمان
صنعت وارد شوید. و گزینه ی اخذ مجوزهای صنعتی را انتخاب نمایید. و فرم درخواست طرح
توجیهی را کامل و ارسال نمایید.
کارشناسان مدارک مورد نیاز را بررسی می کنند و پس از تایید
به رئیس اداره برنامه ریزی فرستاده و به معاون برنامه ریزی و توسعه فرستاده می
شود. و باید هزینه های لازم را بپرازید.
ترجمه پروانه کسب
جهت صدور پروانه کسب , متقاضیان می توانند در صورت صدور اقدام به ایجاد شغل مورد نظر خود را یه صورت قانونی داشته باشند , لازم به ذکر است که متولی این امر سازمان نظارت و بر هیات های صنفی کشور بوده و یا همان سیت ایرانیان اصناف می باشد , برای صدور قانونی جواز شغلی و یا پروانه کسب متولی این امر اتاق اصناف می باشد که توسط واحد های صنفی آمار و اطلاعات کسبه محترم را داشته  و بنا به نیاز آنها اقدام به صدور جواز کسب نمایند .
لازم به ذکر است ص
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
فروش کارتخوان سیار 
بدون نیاز به جواز کسب صاحب کارتخوان سیار شوید
امکان اتصال به تمامی بانک های عضو شتاب
1 سال گارانتی 
پشتیبانی مادام العمر توسط بانک (24 ساعته)
تحویل 1 روزه 
ارسال به سراسر ایران
مدارک : کارت ملی + شناسنامه + شماره حساب و شبا 
09129486859 
021-66121812
021-66121816
پکس پوز
پارسه نوین
 
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
بیشتر جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می دهند. و به طبع آن تقاضا برای شغل بیشتر خواهد بود. به دلیل محدود بودن فرصتهای شغلی دولتی رغبت جوانان به سمت مشاغل آزاد بیشتر شده است. برای شروع کسب و کارهای آزاد همچون خیاطی، آرایشگری و مشاغلی ازین دست نیاز به اخذ جواز کسب می باشد. و در صورت دایر شدن واحد صنفی بدون داشتن پروانه کسب مطابق قانون برخورد خواهد شد.
معمولا جهت صادر کردن پروانه یا جواز کسب دسته ای از اولویت ها از جانب اتحادیه های صنوف کشور اعمال
درود بر شما
این مطلب جهت معرفی دارالترجمه البرز می باشد، دارالترجمه رسمی البرز با بیش از یک دهه سابقه خدمت رسانی به هموطنان در کرج، تهران، قزوین، اهواز و بسیاری نقاط دیگر میهن مان آماده است تا شما را در تمامی امور مربوط به ترجمه یاری نماید. 
ما یک دفتر ترجمه رسمی به شماره جواز 932 از دادگستری هستیم و دفتر ما در کرج واقع است. ترجمه مدارک خود بهمراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه (در صورت نیاز) را به ما بسپارید. 
بسم تعالی 
گروه مشاورین کارپردازان با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه ، خدمات زیر را به همه افراد جامعه و خانواده های محترم ارائه میدهد : 
اجاره فیش حقوقی برای ارائه به دادگاه برای آزادی زندانی 
اجاره جواز کسب برای مرخص کردن و آزاد کردن زندانی 
اجاره سند ششدانگ برای آزادی زندانی
ما تضمینی زندانیه شما را در کمترین زمان آزاد میکنیم 
شماره های  تماس برای هماهنگی:
021-56692012
0922-0562433 
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
خرید ویلا نوشهرویلا شهرکی نوشهرنوشهر یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است .این ویلا سند دار نوشهر دارای مدارک قانونی از قبیل پایان کار ، سند مالکیت شش دانگ ، جواز ساخت که دارا بودن مدارک قانونی یکی از مهم ترین عوامل خرید ویلا در شمال می باشد .این ویلا
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
فروش ویلا داخل شهرک رویانویلا رویانرویان یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر رویان با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است کد این ویلا ارزان رویان 332 در سایت ویلا شمال که یکی از سایت های خرید و فروش ویلا در شمال میباشد توسط ادمین این سایت به ثبت رسیده است .این ویلا زیر قیمت رویان دارای مدارک قان
شاید بسیاری از ما نام تجاری کالا یا خدماتی که از آن استفاده می کنیم را به خاطر نداشته باشیم و فقط طرح لوگوی آن کالا را در ذهنمان به یاد داشته باشیم . به طور کلی همیشه اشکال بیشتر در ذهن و خاطر می مانند. به همین علت است که به همه ی سازمان ها ، نهاد ها و … توصیه می شود در کنار نام تجاری برای محصولات و خدمات خود حتما یک لوگو نیز طراحی نمایند و به ثبت لوگو بپردازند. همچنین به صاحبان مشاغل توصیه می شود جهت جلوگیری از کپی برداری دیگران از برند و لوگوی آ
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
ترجمه پروانه نظام پزشکی :
صدور پروانه نظام پزشکی برای  پزشکان به عنوان مجوز فعالیت مطب برای پزشکان و دندانپزشکان و پیرا پزشکان توسط نهاد متولی این امر سازمان نظام پزشکی کل کشور بوده و این امر باعث شده آشنایی از روند صدور  و ترجمه این جواز از اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده باشد .
در قانون سازمان نظام پزشکی کشور نیز بر اساس ماده 3 قانون اشتغال پزشکان منوط به داشتن پروانه کسب  و جواز پزشکی خواهد بود .
از طرفی داروخانه های کل کشور نیز برای ثبت جواز
عبور از پل صراط تنها با جواز امیر المومنین علیه السلام میسر است
سید بن طاووس رضوان الله علیه روایت کرده است:
فیما نذكره بطریقهم، وهو الحدیث السادس عشر من جملة «المائة حدیث» فی تسمیة رسول الله صلوات الله علیه وآله لمولانا علی علیه السلام أمیر المؤمنین، بما هذا لفظه: حدثنا أبو عبد الله محمد بن وهبان عن أحمد بن إبراهیم عن الحسین بن عبد الله الزعفرانی عن إبراهیم بن محمد الثقفی عن یحیى بن عبد القدوس عن علی بن محمد الطیالسی عن محمد بن وكیع الجراح
ویلا ساحلی نوشهرویلا نوشهرویلا در نوشهر : نوشهر نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است ، اقتصاد این شهر برپایه گردشگری ، ماهیگیری و … استوار است شالوده شهر در دوره ناصرالدین‌ شاه پایه‌ گذاری شده و در دوره رضا شاه بیشترین توسعه را یافته‌است .این ویلای زیر قیمت در نوشهر دارای ملک مستقل و چهار دیواری است که دارای زمینی به مساحت 300 متر مربع و بنایی به مساحت 120 متر است که شامل 2 اتاق خواب بزرگ و 1 مستر می شود .این ویلا ساحلی نوشهر در شهرکی زیبا و لو
ویلا سند دار رویانویلا رویانرویان یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر رویان با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است .این ویلا زیر قیمت رویان دارای مدارک قانونی از قبیل پایان کار ، سند مالکیت شش دانگ ، جواز ساخت که دارا بودن مدارک قانونی یکی از مهم ترین عوامل خرید ویلا در شمال می باشد .این ویلا ش
برای اخذ جواز کسب چه مراحلی را باید پشت سر بگذاریم؟

برای اینکه کسب و کاری راه اندازی کنید باید ابتدا جواز کسب
اخذ نمایید تا بتوانید بصورت کاملا قانونی به انجام فعالیت بپردازید.لازم به ذکر
است که این جواز کسب به عنوان یک مجوز برای امور و فعالیت قانونی واحد صنفی می
باشد.

حال وقت آن رسیده که به مراحل بپردازیم.خوب در گام اول باید
نسبت به صدور جواز کسبتان اقدام کنید که باید مراحلی را طی کنید:

درخواست کتبی برای اخذ جواز آماده کنید

سپس درخواست را
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
مدارک ثبت برند حقوقی
مدارک ثبت برند حقوقی
ثبت برند یکی از عوامل بسیار مهم جهت پیشرفت، افزایش کیفیت و به دنبال آن افزایش مشتری و بالارفتن سود یک شرکت تجاری است. شرکت های تجاری به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند که با توجه به چگونگی مالکیت آن مشخص می شود.
ثبت برند حقوقی به شکلی است که یک شرکت تجاری که مالک آن شخصی حقوقی اعم از سازمان، شرکت، موسسه و… است به ثبت برند بپردازد. در چنین شرایطی طبق قانون اشخاص حقوقی شامل تکالیف و حقوق اشخاص حقیقی
خرید ویلا نوشهر
 
ویلا شهرکی نوشهر
 
نوشهر یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است کد این ویلا ساحلی نوشهر 261 میباشد .
این ویلا سند دار نوشهر دارای مدارک قانونی از قبیل پایان کار ، سند مالکیت شش دانگ ، جواز ساخت که دارا بودن مدارک قانونی یکی از مهم ترین عو
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
ثبت برند ، مراحل ثبت برند
برند یک نام تجاری،علامت یا نشانی است که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده و متمایز کردن این کالا ها یا خدمات رقبا به کار می رود. در واقع برند اسم یا عنوانی است که معرفی کننده شخص حقیقی یا حقوقی می باشد و سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می گردد.شرکت هایی که دارای برند هستند، می توانند محصولاتشان را از سایر محصولات متمایز سازند و از طریق برند محصول خود،برای گسترش معروفیت و کسب درآمد بیشتر اقدام نمایند.ثبت برند به موج
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
در هر کشور و جامعه ای قانون گذاران قوانینی برای شروع کسب و
کار ها و تجارت ها وضع نموده اند که باید برای انجام امور کاری خود اقدام به به
اخذ جواز کسب کنید موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر در انجام کلیه ی مراحل در خصوص اخذ
جواز کسب در هر حوزه  هرنوع کسب و کاری
آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است
 فعالیت افراد در نظر
گرفته تا این فعالیت ها در چهار چوب قانون انجام پذیرد. آشنایی با این اصول و
قوانین برای تمامی افرادی که مایل به فعالیت اقتصادی در جامعه می
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
خرید ویلا نوشهرویلا شهرکی نوشهرنوشهر یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است .این ویلا سند دار نوشهر دارای مدارک قانونی از قبیل پایان کار ، سند مالکیت شش دانگ ، جواز ساخت که دارا بودن مدارک قانونی یکی از مهم ترین عوامل خرید ویلا در شمال می باشد .این ویلا
ثبت برند
 
ثبت برند
با اینکه ثبت برند در کشور ما اجباری نیست اما اغلب افراد به علت مزیت های آن به ثبت علائم اقدام می کنند. این بخش از مطالب پایتخت ثبت به مبحث استعلام ثبت برند ، هزینه ثبت برند و سایر موارد مربوط و مهم خواهد پرداخت .


 
تعریف برند از دیگاه های مختلف ، متفاوت است . اما در تمامی آن ها مفهوم ایجاد اعتماد مشخص است .

استعلام ثبت برند
ثبت برند تجاری با توجه به قوانین هرمکانی شرایط و محدودیت های خاص خودش را دارد .
باید دقت داشت کلما
فتوای شافعی و ابی یعلی حنبلی به جواز خوردن گوشت انسان‌ها!!!
ابن قدامه مقدسی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
وَإِنْ كَانَ مُبَاحَ الدَّمِ، كَالْحَرْبِیِّ وَالْمُرْتَدِّ، فَذَكَرَ الْقَاضِی أَنَّ لَهُ قَتْلَهُ وَأَكْلَهُ؛ لِأَنَّ قَتْلَهُ مُبَاحٌ. وَهَكَذَا قَالَ أَصْحَابُ الشَّافِعِیِّ؛ لِأَنَّهُ لَا حُرْمَةَ لَهُ.
اصحاب شافعی و قاضی ابو یعلی گفته‌اند: کشتن و خوردن گوشت انسان‌های محارب و مرتد جایز است، زیرا این افراد حرمت ندار
جواز تاسیس
جواز یا پروانه تاسیس نوعی مجوز است که شخص
دارنده را قادر می سازد در یکی از شهرک های صنعتی یا مناطق و نواحی مجاز، اقدام به
تولیدات محصول و یا مونتاژ نماید. بدیهی است محصول تولیدی باید منطبق با جواز
باشد. این مجوز هم برای اشخاص حقیقی و هم حقوقی (شرکت یا کارخانه) صادر می شود.
دارندگان جواز تاسیس حقوقی مشمول دریافت وام و تسهیلات بالای یک میلیارد تومان
خواهند شد.
چه مواردی متقاضیان را ترغیب به اخذ جواز تاسیس
می کند؟
متقاضیان دریافت جواز
ویلا شهرکی محمودآبادویلا زیر قیمت محمودآبادمحمودآباد یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر محمودآباد با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است کد این ویلا ارزان محمودآباد 21358 در سایت ویلا شمال که یکی از سایت های خرید و فروش ویلا در شمال میباشد توسط ادمین این سایت به ثبت رسیده است .این ویلا زیر قیم
قانون پرداخت خسارت بیمه 
 
آیا میدانید: مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه‌گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه‌گر،
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت در کرج؟
ثبت شرکت از اقدامات اولیه برای شروع یک فعالیت اقتصادی و معتبر می باشد
با ثبت شرکت در هرشهر و استانی که باشید به کسب و کار خود رونق می دهید .
ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای مربوط به آن استان انجام میگیرد برای ثبت
آن بایستی به سامانه ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir/ مراجعه کرده و با توجه به شرایط آن مدارک و مراحل روند ثبت شرکت
را انجام داد. و بعد از ارسال اینترنتی مدارک مربوطه به اداره ثبت شرکتهای
و سپس پست مدارک
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1
بعضی وقت ها شروع میشه پشت سر هم هر چیزی میخوای نمیشه، هرچقدر تلاش میکنی با امید ادامه بدی بازم نمیشه...برای دانشگاه درخواست فرستادممدارک تحصیلی تایید شده براشون ارسال کردم، کلی صبر و چشم انتظار که مدارک برسه کانادا...بعد دو سه روز با کلی پیگیری تایید کردن مدارک رسیدهشهریه ترم یک دانشگاه هم پرداخت کردمکلی پیگیری که نامه پذیرش نهایی مارو بدید، وضعیت چی هست، چند تا ایمیل و پیگیری بی جواب ...آخرش جواب دادن ظرفیت ترم زمستون ما پر شده، ترم بعدی که
جواز تاسیس

جواز یا پروانه تاسیس نوعی مجوز است که شخص
دارنده را قادر می سازد در یکی از شهرک های صنعتی یا مناطق و نواحی مجاز، اقدام به
تولیدات محصول و یا مونتاژ نماید. بدیهی است محصول تولیدی باید منطبق با جواز
باشد. این مجوز هم برای اشخاص حقیقی و هم حقوقی (شرکت یا کارخانه) صادر می شود.
دارندگان جواز تاسیس حقوقی مشمول دریافت وام و تسهیلات بالای یک میلیارد تومان
خواهند شد.

چه مواردی متقاضیان را ترغیب به اخذ جواز تاسیس
می کند؟

متقاضیان دریافت جو
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
مدارک ثبت برند
مدارک لازم برای شروع ثبت برند به شرح زیر می باشد:
1-  تسلیم اظهارنامه علامت تنها از طریق فایل الکترونیکی امکان پذیر بوده و متقاضیان ثبت علامت می توانند از طریق این آدرس http://ipm.ssaa.ir  اظهار نامه خود را تسلیم اداره علامت نمایند.
2-    مدارک مثبت هویت متقاضی؛
الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
3-  مدارک نماینده قانونی: درصورتی که تقاضا( ثب
ویزای شینگن
 
خوب است بدانید مدارک مورد نیاز ویزای شینگن در بیشتر کشورهای حوزه شینگن مشابه هم است و تنها در پاره ای از جزئیات تفاوت اندکی با یکدیگر دارد. افراد متقاضی اخذ ویزای شینگن باید این مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند. در ادامه مطلب با مدارک مورد نیاز ویزای شینگن آشنا خواهیم شد.
فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن
تکمیل فرم درخواست ویزا اولین مرحله ای است که باید به منظور تعیین وقت سفارت جهت مصاحبه و درخواست ویزای هر کشور
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
آدم‌هایی که بقیه رو درک میکنن و حواسشون به بقیه هم هست، دو هیچ جلوتر از آدم‌هایی هستن که به جز خودشون احدی رو تو این دنیا نمی‌بینن! اونا که فرقی بین مال خودشون و اموال بقیه نمی‌بینن، اگر آئینه ماشینی کنار خیابونِ پررفت و آمد می‌بینن به سمت داخل ماشین میچرخوننش، اونا که اگه پول کسی زمین میفته بهش میگن، اونا که درک میکنن این روزا جور کردن مدارک گم‌شده چقدر سخته و اگه کیف مدارک رو زمین می‌بینن برش میدارن تا یه جوری به صاحبش برسونن! 
ادامه مط
آخر سر پس اینکه اولین دانشگاه گفت رقابت رو رشته شما زیاده و درخواست بررسی نمیکنه
و دانشگاه دوم که گفت ظرفیت پر شده...
 
تیر آخر که داشتم این بود که برای کالج درخواست ویزا کنم
 
چند روز شب روز روی استادی پلن کار کردم، از قبل برای دانشگاه روی اشتادی پلن کار کرده بودم در نهایت ترکیب کردم
و به نظرم استادی پلن خوبی شد. پس تایید مشاور اینا درخواست ثبت کردم
 
قبلش هم بقیه مدارک برای اون دانشگاه برای ویزا امده کرده بودم
 
مدارک ثبت کردم، تقریبا آخرین لح
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
زمان اخذ دفاتر پلمپ شرکت ها و موسسات غیر تجاری
زمان
اخذ دفاتر پلمب در شرکت ها و موسسات تازه تاسیس توسط اداره ثبت شرکت ها و
موسسات تجاری همان شهر به صورت پیش فرض فعال می باشد و فقط باید تکمیل
مدارک را انجام دهد و اوراق مربوطه را به اداره ارسال کرد. در شرکت هایی که
از زمان تاسیس آنها یک سال میگذرد باید دفاتر هر سال را تا پایان اسفند
ماه سال قبل اخذ و پلمب نمود. برای مثال برای پلمپ دفاتر سال ۱۳۹۷ که از اول فروردین ماه شروع می‎شود
، باید نهایتاً
گروه مشاوران ما با تجربیات و سابقه 10 ساله درخشان خود ، با کمتر از 48 ساعت با وثیقه معتبر (فیش حقوقی ، جواز کسب ، سند تک برگ ششدانگ ) زندانیه شما را آزاد و مرخص میکند .
ما زندانی شما را تضمین شده آزاد میکنیم با ما آسوده خاطر باشید . 
میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات با شماره 09331486294 تماس حاصل فرمایید . 
به صورت کلی ترجمه مدارک به ۲ بخش تقسیم می شود :۱٫ ترجمه مدارک از سایر زبان‌ها به گویش پارسی برای اخذ تاییدیه وزارت علم ها۲٫ ترجمه مدارک تحصیلی وزارت علم ها از لهجه پارسی به دیگر زبان‌ها به صورت قانونی .
گواهینامه ترجمه مدارک فنی و حرفه ای که به وس یله اداره فراگیری فنی و حرفه ای صادر می شود و معتبر رسمی است و قابل تایید است اما گواهینامه های صادره از شرکت های و شرکت ها آموزشی متفاوت با قانون ها بر خلاف داشته و هیچ بها رس
 وبلاگ کمد بایگانی : 11راه مرتب کردن اسناد و مدارک

 
تا به حال برایتان پیش آمده است که
سند یا مدرکی را بخواهید و مجبور شوید برای پیدا کردنش همه جای خانه را زیر
و رو کنید و چند ساعت دنبال آن بگردید؟ اگر می خواهید دچار چنین مشکلی
نشوید این ۱۱ نکته را بخوانید و اسناد و مدارک شخصی تان را مرتب کنید:
 
۱) برای اینکه هنگام پیدا کردن مدارک
مهمتان، دچار استرس و سردرگمی نشوید، چند کشوی کوچک یا یک کمد طبقه بندی
شده را برای نگهداری آنها انتخاب کنید.
 
۲) ا
گروه مشاوران ما با تجربیات و سابقه 10 ساله درخشان خود ، با کمتر از 48 ساعت با وثیقه معتبر (فیش حقوقی ، جواز کسب ، سند تک برگ ششدانگ ) زندانیه شما را آزاد و مرخص میکند .
ما زندانیه شما را تضمین شده آزاد میکنیم با ما آسوده خاطر باشید . 
میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات با شماره 09331486294 تماس حاصل فرمایید . 
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. 
دفتر ترجمه رسمی تهران دکتر امین جعفری با تخصص حرف
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
 
همه شرکت های بزرگ و کوچک برای مدیریت مراودات مالی خود به یک برنامه حسابداری نیاز دارند. تاریخچه حسابداری در جهان نزدیک به ۶۰۰۰ سال قدمت دارد و تاریخ نخستین مدارک کشف شده حسابداری به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. پیشینه حسابداری در ایران نیز به نخستین تمدنهایی بر می گردد که دراین سرزمین پا گرفت، و مدارک حسابداری بدست آمده با ۲۵ قرن قدمت، گواه بر پیشرفت این دانش در ایران باستان است.
ادامه مطلب
خاتمه ی چرخه ی تست
این مرحله آخرین مرحله بوده که در آن ما گزارشی برای به اتمام رسیدن تست تهیه می کنیم.
در این مرحله تیم تست برای جلسه ای فراخوانده می شوند تا معیارهای تکمیل چرخه بر اساس پوشش تست، کیفیت، زمان، هزینه، نرم افزار، اهداف تجاری ارزیابی شوند.
تیم تست مدارک تست (مانند تست کیس، گزارش ایرادات و…) را برای شناسایی استراتژی هایی که باید در آینده عملی شوند که همین امر باعث جلوگیری از چالش های پیش روی پروژه می شود، تجزیه و تحلیل می کنند.
گ
پروانه بهره برداری چیست
تمام مراکز صنعتی چه دارای جواز تاسیس چه بدون جواز تاسیس برای
نصب ماشین آلات خود در خط تولید، تولید به صورت آزمایشی و استفاده نمودن از نیروی انسانی
باید جهت اخذ پروانه بهره برداری اقدام نمایند
ادامه مطلب
چرا البرز؟
البرز معتبر است. بیست بیش از بیست سال سابقه درخشان در کرج و خدمت رسانی به هموطنان از تمامی نقاط کشور از جمله تهران، اهواز، سمنان، تبریز و ... ما را به نقطه ی اطمینانی در ترجمه رسمی تبدیل کرده است. مترجم رسمی قوه قضاییه در البرز حضور مستمر دارد و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه را ما برای شما انجام میدهیم. 
البرز در دسترس است. دفتر ما در میدان آزادگان کرج کاملا سرراست و در دسترس شما عزیزان است. 
البرز با تکنولوژی همراه است. دفتر ما
اطلاعاتی مهم درباره وقت سفارت لهستان
چنانچه می‌خواهید که با روند کار تعیین وقت سفارت لهستان آشنا شوید تا
آخر این مقاله همراه ما باشید، اگر قصد دارید که به کشور لهستان سفری داشته
باشید به‌منظور تفریح ، تحصیل و یا کار و تجارت موظف به تهیه ویزای لهستان
متناسب باهدف سفر خود هستید. تهیه ویزای لهستان در ابتدا مشروط به تعیین
وقت سفارت لهستان می‌باشد پس از اطلاع قیمت وقت سفارت لهستان باید شروع به
جمع‌آوری مدارم و تکمیل آن‌ها کنید و در روز تعی
ترجمه دیپلم 
صدور مدرک دیپلم به صورت قانونی توسط موسسات آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پروش آن استان انجام میگیرد , اما متاسفانه بارها دیده شده که مدارک تحصیلی توسط برخی سایت های سودجو به فروش می رسد آما اینکه این مدارک تا چه حد قابل تائییدات و استناد بوده در این مورد تنها این نکته بیان می باشد اگر در فرآیند ترجمه رسمی  و قانونی مدرک دیپلم خود  نمیخواهید به مورد مهمی شامل عدم تایید ترجمه و مدرک برخورد کنید همین امر جعلی بودن مدرک دیپلم شماست.
ترجمه مدرک لیسانس 
صدور مدرک لیسانس در دانشگاه های کل کشور  و به صورت کاملا قانونی می باشد , دانشجویان هر دوره قادر به گذراندن دوره های پیوسته و ناپیوسته بوده که این دوره های مذکور به مدت 4 سال و در دوره های ناپیوسته به مدت دوسال قادر به اخذ مدرک لیسانس در هر رشته دانشگاهی می باشند .
دانشجویان متقاضی مدرک لیسانس میتواند در هر مقطعی به طور کاملا قانونی مدرک لیسانس خود را ترجمه رسمی کنند که دارالترجمه رسمی پارسیس قادر به ترجمه رسمی مدرک لیسانس
وام ازدواج در سال ۹۸ به میزان ۳۰ میلیون تومان برای هر زوج می باشد که دارای دوره بازپرداخت ۵ ساله با اقساط ماهانه حدودا ۵۰۰ هزار تومانی (کارمزد ۴ درصد) است. بنابراین کل وام برای عروس و داماد، ۶۰ میلیون تومان است که دارای حدود ۱ میلیون تومان اقساط ماهانه می باشد. در این مطلب بطور کامل به تاریخچه، شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام می پردازیم.
 
مطلب همه چیز درباره وام ازدواج را مطالعه کنید
سایت ثنا یا عدل ایران را ممکن است بارها و بارها شنیده باشید یا جز افرادی باشید که به دلایلی نیاز به ثبت نام و ورود به این سامانه داشته باشید و حال به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشید که مدارک ثبت نام سامانه ثنا چیست؟
چه مدارکی برای ثبت نام اولیه سامانه ثنا نیاز است؟
طیق آموزش های داده شده و توضیحات قسمت قبل برای انجام ثبت نام اولیه شما نیاز به مدارک زیر دارید :
1. شناسنامه
2. کارت ملی
3. قبض آب ، برق ، گاز یا تلفن محل سکونت : به جهت وارد کردن آدرس دقی
خدمات دارالترجمه رسمی آریان
خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمی آریان  شامل ترجمه رسمی مدارک و اخذ کلیه تاییدات مربوط به ترجمه رسمی مدارک از ارگان ها و سازمان های مرتبط می شود. کادر مجرب دارالترجمه رسمی آریان با تلاش مستمر ارائه این خدمات را در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت و بالاترین دقت و کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.
 
مدیریت دارالترجمه رسمی آریان خود را متعهد به کسب رضایتمندی مشتریان عزیز می داند  و سیاست های دارالت
برای ثبت شرکت دارویی به مدارک زیر نیاز دارید:
-درخواست کتبی اخذ موافقت اصولی شرکت پخش سراسری یا استانی دارو
-تصویر اساسنامه شرکت با موضوع فعالیت در خصوص توزیع دارو
-تصویر آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت و تغییرات آن
-نداشتن سوء فعالیت در امور دارویی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
-گواهی عدم سوءپیشینه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل
-فرم تکمیل شده و تعهد نامه ی شرکت
-معرفی نامه کتبی معاونت غذا و دارو و دانشگاه مربوطه
مدیر عامل شرکت می بایست همز
چند وقت پیش آگهی دادم تو دیوار 
بعد یه هفته تلگرام پیام اومد ک گفت از طرف بنیاد خیریه رشده
میخواد برای این کار کمک کنه بعد این ک یه سری مدارک میخوان شناسایی 
من ک کارت ملی نداشتم گفت اگه مدارک کس دیگه ی باشه مشکلی نیست از مدارک بابام عکس گرفتم +قبض برق فرستادم
چند روز هیچ خبری نبود ب بنیاد رشد ایمیل زدم گفتن ازطرف ما نبوده 
​​​​​
 
 
​​​​​     : ایمیل دادم جواب ندادن زنگ زدم گفتن ایمیل و خوندیم داریم پیگیری میکنیم           تا بفهمیم کی ب
خوب سعی کردم یکم منظم تر بنویسممسیر جدید مهاجرتی که انتخاب کردم، مسیر دانشجویی کانادا هست، اول از همه اینکه بعدش راحت اجازه کار میدن بهت، بعدشم میشه اقامت گرفت و از همه مهمتر اینکه کانادا همیشه برام یک آرزو بوده.الان در یک دانشگاه و یک کالج پذیرش گرفتم، کالج پذیرش قطعی امد ولی هنوز برای پذیرش قطعی دانشگاه باید مدارک تاییده شده ترجمه شده رو برای دانشگاه بفرستم و شهریه یک ترم رو واریز کنم تا پذیرش اونم بیاد و برم سراغ ویزاایشالا که همه چی خوب
اخذ استاندارد
کلمه استاندارد به مفهوم سنت و قوانینی است که برای سرمشق و پیروی
کردن مورد استفاده قرار می گیرد و عموم افراد برای تعیین سطح کیفی کالا و خدمات از
مقیاس آن استفاده می کنند. استاندارد دارای انواع گوناگونی هستند که در این مقاله
هرکدام را نام برده و توضیحاتی در خصوص هریک ارائه می کنیم.
استاندارد منطقه ای
استانداردی که بین برخی از کشورها برای افزایش سطح داد و ستد های
موجود فی مابین تعیین می شود استاندارد منطقه ای گفته می شود. برای مث
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
 
 
 
  کیف مدارک و موبایل Boss مدل N9805
 
جهت خرید این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید
 
http://50400.dayanshop.com/Product/9805
 


 
 
کیف مدارک و موبایل Boss مدل N9805دسته بندی:  ست چرمی, کیف پولفروشنده: Nika leatherبرند: bossاشتراک گذاریجنسیت : مردانه دارای آینه دارای 1 عدد محل نگهداری عکس دارای 10 عدد محل نگهداری کارت ویزیت و کارت اعتباری دارای 2 عدد محل نگهداری اسکناس دارای بند دستی دارای 1 عدد محفظه زیپ داردارای نگهدارنده موبایلبه همراه جاسوئیچی
 
سایر خصوصیاتنام کیف مدا
خرید کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
قیمت : 58500 تومان
 
 
برند : Zanko Leather
 
 
خرید پستی کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
 
قیمت کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید کیف مدارک چرم
خرید کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
قیمت : 532000 تومان
 
 
برند : Mashad Leather
 
 
خرید پستی کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
 
قیمت کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید کیف مدارک چرم م
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
اصرالدین شاه قاجار در ماه مبارک رمضان نامه ای به مرجع تقلید آن زمان میرزای شیرازی به این مضمون نوشت :من وقتی روزه میگیرم از شدت گرسنگی و تشنگی عصبانی میشوم و ناخود آگاه دستور به قتل افراد بی گناه میدهم لذا جواز روزه نگرفتن مرا صادر بفرمایید!آیت الله العظمی میرزای شیرازی در جواب ناصرالدین شاه نوشت:
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه بازارپارسی bazarparsi.ir